Poli Paté je nov član družine Poli

Lahko bi rekli, da je naša Poli že v zrelih letih, pa vendar karakterno večno mlada, ambiciozna, razvojno in pozitivno naravnana. Letos spomladi bo regijsko priljubljena družina Poli dobila novega člana, Poli paté. Poli paté je noro okusna pašteta, prijetnega vonja in mazljive strukture. Je najvišje kakovosti, kot to pritiče vsem izdelkom pod blagovno znamko Poli, brez E-jev in aditivov ter z visokim deležem najkakovostnejšega piščančjega mesa slovenskega porekla.

Najprej smo analizirali trg in vprašali zaposlene ter potrošnike

»Pred odločitvijo, ali razvijati nov produkt v povsem novi kategoriji, smo najprej pregledali in analizirali tržni potencial v regiji, postavili produktno in cenovno strategijo ter strategijo pozicioniranja na trgu. Izvedli smo tržne raziskave v celotni regiji: od fokusnih skupin do testiranj okusa in drugih lastnosti izdelka. Raziskavo smo izpeljali tudi med zaposlenimi. Namen raziskav je bil izvedeti, kaj je v očeh potrošnika t.i. idealna pašteta in se temu idealu z novim izdelkom tudi maksimalno približati. Z razvojem treh različnih okusov nagovarjamo čim širšo ciljno publiko. V prvi fazi vstopamo na domači, slovenski trg, in postopoma na izvozne trge,« je o poteku razvoja novega izdelka povedal Slavko Ficko, direktor strateškega marketinga v Skupini Perutnina Ptuj.

 

Florijan Cajzek, vodja razvoja, je potek dela od prvih vzorcev do proizvodnje razložil takole: »V oddelku razvoja smo se po sprejetju odločitve o vstopu blagovne znamke Poli v novo kategorijo paštet zavedali velikega izziva, ki je bil pred nami. Osnovna izhodišča smo definirali na začetnih testiranjih v laboratorijsko prilagojenih pogojih, nadaljnja testiranja pa so nato potekala pri zunanjem izvajalcu, kjer smo s prilagajanjem parametrov tehnološkega postopka in razmerij surovin iskali želeno teksturo, okus in izgled končnega produkta. Po dokončnem definiranju vzorcev znotraj podjetja smo s trženjskimi analizami preverili še odziv potrošnikov ter na podlagi rezultatov opravili manjše optimizacije pred zaključkom in lansiranjem na trg. Poleg iskanja sinergij sodelovanja z zunanjim izvajalcem so veliko prilagajanj od nas zahtevale tudi omejevalne epidemiološke okoliščine v lanskem in letošnjem letu. V razvoju verjamemo, da bo nova Poli paté razveseljevala širok krog potrošnikov in upravičevala ime Poli.«

 

V razvoj novega izdelka so poleg razvojno-proizvodnega tima in marketinga ter prodaje intenzivno vključene tudi druge strokovne službe. Tako so bili tudi sodelavci iz nabave, ki so poskrbeli za nabavo ustrezne primarne in sekundarne embalaže ter ostalih surovin, ki so sestavni del izdelka, v teh zahtevnih časih postavljeni pred marsikateri izziv.

 

In kaj je idealna pašteta?

Idealno pašteto potrošniki definirajo kot pašteto dobrega okusa in prijetnega vonja, kremasto (dobra mazljivost), primerno začinjeno (del udeležencev ima rad blago začinjene paštete, del dobro začinjene), brez vidnih delcev maščobe in s čim manj aditivi. Dodaten bonus pri percepciji, torej zaznavanju, je tudi vsebnost kakovostnih kosov mesa in lokalno poreklo mesa. Ta vidik so še posebej izpostavljali slovenski potrošniki.

 00 FB April 2021 MA Poli pate 3

 

Poli paté v treh okusih in treh različnih gramaturah

Nove paštete Poli paté bomo na trgovskih policah predstavili aprila. Na voljo bo v treh okusih in treh različnih gramaturah: 95-, 45- in 27-gramskih pakiranjih.

 

Lansiranje našega novega izdelka na trgovske police bomo pospremili tudi s promocijskimi ekipami, ki jih boste lahko srečali v trgovinah. V sklopu celostne marketinške kampanje in trgovsko-marketinških aktivnosti bomo intenzivno delili brezplačne vzorce izdelka s ciljem, da čim več potencialnih potrošnikov preizkusi Poli paté in izberejo sebi najljubši okus.

 

V trgovinah bo pozornost zagotovo pritegnilo promocijsko stojalo, s katerim nagovarjamo potrošnike k nakupu in jim komuniciramo ključne prednosti izdelka:

-       slovensko poreklo,

-       iz najboljših delov piščančjega mesa,

-       brez E-jev in aditivov.

 

»Ko mažemo, zmažemo!« z Lukom Dončićem

»Ko mažemo, zmažemo! Od malih zmag vsakdana do svetovnih dosežkov. Poli pate je za vse nas!«  je sporočilo nove kampanje, katere obraz je košarkarski zvezdnik in ambasador blagovne znamke Poli, Luka Dončić. Resničnemu Poli navdušencu že od malih nog se v kampanji pridružijo tudi drugi obrazi s svojim »zmagovalnim« sporočilom iz njihovega vsakdana.

 

»Z igrivim in zabavnim duhom Poli ves čas poudarja svojo lahkotno in pozitivno plat življenja. Pri tem je vedno sveža in originalna. Marketinško komunikacijo ob lansiranju novega izdelka peljemo v duhu krovne blagovne znamke Poli in izkoristimo njeno moč.«

 

V duhu regijsko najbolj prepoznavne znamke Poli smo si prisvojili, česar si drugi niso: kretnjo mazanja, ki je hkrati kretnja zmagoslavja. Naša dodatna prednost je pa seveda to, da je Poli paté najboljša med vsemi. In najbolj zabavna. In najbolj mazljiva. In najbolj vse, tako kot je Poli zmeraj. Zato smo prepričani, da bo kampanja postala viralna in si utrla pot po spletnih kanalih. Ker se vse dobre stvari začnejo z dobro pašteto in ker smo še vedno vsi nori na Poli.

 

Izza kulis snemanja televizijskega oglasa z Lukom Dončićem

Snemanje novega televizijskega oglasa je potekalo v drugi polovici oktobra 2020 v Ljubljani, pri čemer smo bili vezani na vrnitev Luke v ZDA. V luči aktualnih epidemioloških razmer se je celotna izvedbena ekipa, ki je štela skoraj petdeset članov (od režiserja, produkcijske ekipe, asistentov, stilistov, do nastopajočih v oglasu, predstavnikov naročnika in agencije itd.) predhodno testirala. Snemanje je potekalo na različnih lokacijah v Ljubljani v skladu s priporočili NIJZ, med drugim tudi v telovadnici OŠ Milana Jarca, ki jo je Luka kot osnovnošolec tudi obiskoval. Televizijski oglas se bo začel predvajati v sredini aprila, spremljate pa nas lahko tudi na družbenih omrežjih blagovne znamke Poli, na spletnih kanalih in zunanjem oglaševanju (jumbo plakati).

 

 

 

Nazaj na sezam